четвер, 12 жовтня 2017 р.

Уроки здоров"я

На початку жовтня у Костянтинівській СРШ І-ІІІ ст. «ПРОМЕТЕЙ» з пвп були проведені уроки на тему «Я обираю здорові звички» для учнів 1-4 та 5-9 класів.   




Метою уроків було продемонструвати школярам, що здоровий спосіб життя – це просто і важливо. На уроках учні визначали головні складові здорового способу життя, базові принципи правильного харчування, пояснювали руйнівну силу шкідливих звичок, склали тести «Що ти знаєш про здоров’я?», пограли в гру-обговорення «Рух – це здоров’я», подискутували на тему «Що впливає на Ваше здоров’я?», переглянули відеорецепт «Мій корисний сніданок». Діти дізнались багато корисного та важливого. 
  Проведення таких уроків виховує в учнів увагу до свого здоров’я і самопочуття, сприяє розвитку здорових звичок як основи щасливого й успішного майбутнього!

Немає коментарів:

Дописати коментар